misstroubled

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Vad ska jag göra??

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt det andra hållet och låtsats som ingenting. Jag vill inte att hon ska gå igenom det, hon är min bästa vän.

Men jag vet inte om jag klarar det, om ni förstår vad jag menar. Jag har det själv jobbigt, som fan just nu. Jag vill inte att hon ska må såhär men jag klarar inte att gå igenom någon annans depression...

Jag vill ju själv må bättre och vara lycklig. Kanske är självisk, i dont know, vet bara inte vad jag ska göra..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Av misstroubled - 31 mars 2014 18:51

Jag är trött på att leva såhär. Äta - få ångest - spy - ångest. Igår var det värre en vad det varit på ett tag, honestly så trodde jag lite att jag kommit över allt det där lite grann. Jag tänker för mig själv, ''ät, lev ett normalt liv, du är vack...

Ovido - Quiz & Flashcards