misstroubled

Direktlänk till inlägg 8 mars 2013

Tvångsäter

Av misstroubled - 8 mars 2013 16:23

Mår kasst. Är svag och skakig i hela kroppen, uh. Varför?

För att jag är dum i huvudet. För att jag är en störd individ som inte någon form av självbehärskning.

Jag tvångsäter. Inte så att jag går och trycker i mig mat hela tiden, varje dag. Nej, oftast äter jag typ 

bara en macka eller en sked nutella på hela dagen. Men när det blir så att jag måste äta, att jag inte har något val,

som typ i skolan, om min lärare sätter sig vid samma bord som jag eller något. För hällre drar jag ut alla mina tänder en berättar för folk om hur jag egentligen har det. (Förutom Sally då.)

I alla fall, om jag måste äta en normal portion mat, så kan jag sedan inte sluta. Jag vet inte varför,

för ärligt talat så tycker jag att det mesta är äckligt. Förmodligen nån form av undermedveten självbestraffning.

Vilket som så pressar jag i mig allt möjligt, tills jag drabbas av otrolig ångest och sticker fingrarna i halsen om och om igen, tills det verkligen inte finns något kvar att få upp. Sedan lovar jag mig själv att jag ska sluta, för gott.

C.a en halvtimme senare så börjar jag tvångsäta igen, får ångest, och spyr upp allt. Så håller det på i några timmar, tills jag är så svag att jag knappt kan gå. Som nu. Vaknade klockan 6 imorse. (Har börjat försöka gå upp tidigare en mina föräldrar så det blir lättare att låtsas som jag redan ätit frukost.)

Men min mamma var vaken, och omtänksam som hon är hade hon hört mig gå runt på mitt rum, och rostat två mackor och hällt upp en skål fil till mig. Och jag kunde inte direkt säga att ajg inte var hungrig, när hon  gjort sig besväret. Så lång historia kort så har jag vräkt i mig över säkert 4 000 kalorier sen klockan 6 imorse, och sedan gjort mig av med dem. Men nu är det över för den här gången. Jag klarar inte mer, kan allvarligt knappt gå.

Jag darrar som fan. Vad i helvete gör jag med mig själv. Jag lovar att jag suddat ut minst 15 år från mitt liv så som jag håller på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt de...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Ovido - Quiz & Flashcards