misstroubled

Alla inlägg under juni 2013

..

Av misstroubled - 6 juni 2013 22:47

Jag orkar inte.  Började faktiskt må så bra, och känna mig helt normal igen. Men självklart kan inget vara för evigt..


Det känns som om jag är två personer. Ibland är jag riktigt lycklig, känner mig vacker och självsäker,

men ibland vill jag bara sjunka genom marken. Ibland känner jag mig så ful så att jag får ångest bara av tt vara i skolan. Det känns som om alla stirrar på mig, dömmer mig, vilket jag egentligen inte bryr mig om, men ändå så gör jag det.. Sen jag vägde mig hos skolsköterskan har jag typ gått ner ett halvt kilo. Inte mer. Jag känner mig värdelös, som om jag inte klarar v någonting. Tappar lusten till allt.

..

Av misstroubled - 4 juni 2013 19:57

I try so hard.

So hard.

I watch u succeed

Feeling proud over you

but at the same time i kind of hate you.

I just want to be proud over me to..

Ovido - Quiz & Flashcards