misstroubled

Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Im back.

Av misstroubled - 18 februari 2014 21:09

So yea, kommer börja blogga här igen i guess.

Nu i efterhand, när jag läser mitt senaste inlägg så låter det som om jag tagit livet av mig o;

Men nej, jag lever fortfarande osv.

So how am i doin?

Skit.

Skit.Skit.Skit

Sommarlovet 2013, alltså förra året, lovade jag mig själv att det skulle bli annorlunda. Att jag skulle bli annorlunda. Att jag skulle börja äta hälsosamt, motionera mer, umgås mer med mina vänner, och bara, vara lycklig, i guess.

Yeah, jag lyckades faktiskt med allt det här. I typ en vecka. Tills min kompis sa till mig, ''Fan vad tuff du är som klarar av att gå runt i bikini bland alla som är i sån bra form'' Jag vet att det är fucking sjukt att något sånt knäckte mig totalt,  men det gjorde det i alla fall. Jag bara kände att, ''Det är inte värt att vara hälsosam om jag ändå bara är fet och ful''. Jag bara kände att, uh. Jag behövde resultat på en gång, jag ville inte ha tålamod som det krävs om man gör det den rätta vägen.


Men självklart så funkade det inte att börja svälta sig själv igen, självklart så gick jag upp i vikt. Igen.


Och nu, efter jullovet och allt, well, i feel awfull. Inte bara på grund av min vikt, jag känner mig så otroligt... ensam.

Jag trodde att jag hade vänner som skulle vara där för dem när jag behövde dem, såsom jag varit där för dem. Men jag hade fel. Vart var dem när jag stressade ihjäl mig över skolan? Vart var dem när jag så många gånger satt på skoltoaletten och grät? Vart var dem när jag inte åt något alls på en hel dag? Vart är dem nu? När jag inte vet vem jag är längre, när jag har ångest varje dag, värt fucking är dem när jag behöver dem?

Dom låtsas som om dom inte vet något, och fortsätter prata om sina jävla onlinekillar och skit.


Min familj skulle jag inte kunna gå till för en miljon.

De respekterar inte mig. Speciellt inte min morsa. Hon respekterar mig inte, hon tar mig inte på allvar, hon lyssnar inte.

Därför så får jag lust att skrika henne i ansiktet, samtidigt som jag bara vill krypa upp i hennes famn och gråta.


Jag får ångest över hur fort tiden går. När jag var typ, 8, så drömde jag om att bli tonåring. Nu är jag 14, och allt jag vill är att tiden ska sakta ner. Allt går så fort. Snart måste jag fundera på vilken gymnasielinje jag vill gå, vad jag vill göra, och jag är bara, inte redo helt enkelt. Ibland önskar jag att jag var typ, 7 år igen. Bara för en dag, men ibland så är allt jag vill att starta mitt liv, flytta hemifrån, bort från den här skitön jag bor på.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt de...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Ovido - Quiz & Flashcards