misstroubled

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Lose weight

Av misstroubled - 5 augusti 2013 02:35

Tänker börja svälta mig själv igen. Jag vet att det inte är hälsosamt på något vis och att min kropp kan gå in i svältläge igen. Well jag bryr mig inte längre. Jag anstränger mig så hårt för att gå ner i vikt, men jag går bara upp..

Är tillbaka på min startvikt. Visserligen var det så mkt jag vägde år 2011, och jag vet att jag har blivit jäkligt lång sedan dess men ändå. Att se det numret på vågen IGEN. Ni tycker förmodligen att jag bara är dramatisk, men jag klarar inte det.


Jag har tittat tillbaka på gamla bilder och videos osv, och jag inser nu att jag faktiskt var väldigt smal förra året, att jag faktiskt hade gått ner mycket. Synd att jag inte insåg det då, att jag inte försökte sakta men säkert äta hälsosammare, äta normalt. Synd att jag var tvungen att fortsätta fucka upp det till jag inte klarade mer, åt onyttigt och svälte mig själv i jämna mellanrum. Gick upp i vikt, och well, here i am.


Ska göra det annorlunda nu. Somsagt, så är det inte hälsosamt men dt skiter jag i. Jag kan liksom inte äta mer nu. Inte utan dåligt samvete, eller ångest. Jag måste gå ner i vikt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt de...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Ovido - Quiz & Flashcards