misstroubled

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

..

Av misstroubled - 1 maj 2013 01:15

Alltså fan vad jag hatar min klass just nu. Okej, inte hatar, men ni vet vad jag menar..

För några dagar sen skulle man väga sig och mäta sig hos skolsystern and so on.

Jag vägde typ exakt 60 kg till mina 170 cm, vilket jg inte är nöjd med, men jag är normalviktig enligt skolsköterskan.

Well, då börjar ju såklart alla i klassen fråga varandra hur mkt man väger osv, och jag svarade inte

eftersom dem inte har med det att göra. Alla gick seriöst runt o bah: 30 kg, oj, jag väger 40.. e så jäävla fet!

Att höra sånt får mig att må så jävla dåligt. Visst, det kan ju inte dem veta, men ändå.

I alla fall, sedan på lunchen satt jag vid samma bord som några andra (pinnsmala och korta) i min klass.

Då satt dem ofc och pratade om vad dem vägde osv. Och sedan så frågade en av dem hur mycket jag vägde, vilket jag inte svarade på. Hen sa sedan på skämt: Vadå, vägeru 60 kg eller? och alla skrattade lite.

En annan sa då ungefär: Kan väl inte vara någon i klassen som väger så mycket..

Jag bara gick därifrån. Jag orkar inte med att ha det så längre. Jag känner mig så jävla ful och äcklig och jag vill inte känna så. Alla i min omgivning är smala och vackra, och så kommer jag som en stor jävla elefant känns det som.

Jag vill inte. Jag orkar inte. Spelar ingen roll hur mycket jag än försöker heller. Jag går bara upp.

Blir fetare och äckligare för varje sekund.



 
 
Ingen bild

Claire

1 maj 2013 20:44

Man känner igen din klädstil...

misstroubled

2 juni 2013 13:29

Hur menar du?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt de...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Ovido - Quiz & Flashcards