misstroubled

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Musik

Av misstroubled - 9 mars 2013 12:45

Jag älskar musik. Skulle dö utan min mp3. Kan sitta i timmar och lyssna på musik.

Det här kommer låta fånigt, men musiken har faktiskt hjälpt mig igenom mycket, och utan

black veil bries, my chemical romance, bullet for my valentine, yohio, seremedy och många fler

hade jag varit på ett mycket värre ställe mentalt en vad jag är nu.

Black veil brides är nog dem som hjälpt, och hjälper mig mest. Dels för att deras musik är fantastisk,

och budskaet i många låtar är så starkt.

Och själva bandet, de dem tror på, de dem står för. Jag ser verkligen upp till dem.

Speciellt Andy Biersack, sångaren. Mest för att det var han som startade själva bandet, och

utan honom hade dem aldrig tagit sig så långt. Och det faktum att han hade basically ingenting,

han bodde i en liten skitstad, och nu spelas låtarna han satt hemma och skrev i sitt vardagsrum på en 

skitgitarr på radion. He's amazing. They're amazing.

Kan knappt vänta tills konserten i april.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misstroubled - 16 juli 2014 18:37

Jag pallar inte. Jag pallar inte. Jag pallar inte. Har mått så otroligt dåligt på senaste tiden. Har aldrig velat avsluta mitt liv men de senaste cirka 4-5 månaderna har varit helvete och jag har haft skrämmande tankar. Senast veckorna har varit gans...

Av misstroubled - 19 maj 2014 01:37

You ask me if i'm fine Im okay, i promise, i say. But really i am lost I can't find my way Tears and blood Running down my skin Why can't i for once be happy Why can't i for once just win Im not okay, i promise, i say. ...

Av misstroubled - 17 maj 2014 19:03

  Baby i wont let you go, I cant live my life without you, and maybe i am crazy, i dont know, lets just fall asleep together, so i can be with you forever ...

Av misstroubled - 23 april 2014 22:57

En av mina kompisar går igenom ett jobbigt stadie just nu. Long story short så vet hon inte om att jag vet det, men det gör jag. Jag vill så gärna hjälpa henne, vill vara där trotts att hon aldrig varit det för mig, trotts att hon alltid tittat åt de...

...

Av misstroubled - 9 april 2014 22:30

Jag skiter fan i hälsa, enda sättet jag kan bli lycklig är att gå ner i vikt och det måste ske nu nu nu. ''Bränn mer kalorier en du tar in'' sitter inpräntat i min skalle. ...

Ovido - Quiz & Flashcards